Често Задавани Въпроси
Ако сте избрали метод за плащане в брой чрез Наложен платеж при доставка наш търговски специалист ще се свърже с Вас за да потвърдите направената поръчка и посочения адрес на доставка. Също така можем да се свържем с Вас на посочения телефон ако има нужда да се оточнят подробности по поръчката или при възникване на непредвидени обстоятелства като не достатъчна наличност от даден продукт или извънредно забавяне на доставката.
След като поръчката е направена нашите търговски специалисти ще проверят дали коректно са попълнени всички данни. В зависимост от начина на плащане ако трябва се изчаква постъпването на средствата. След това продуктите се предават на куриер за доставка до посочения адрес и поръчката преминава в статус Изпратена
. Ще получите имейл с номера на товарителницата и интернет страница за проследяване на доставката. Общото време от поръчката до доставката до посочения адрес е от 1 до 5 работни дни, освен ако няма допълнителни пречки, за което ще бъдете изрично уведомени. Ако сте избрали да вземете поръчката от сградата на Булмаг АД, то ние ще се свържем с Вас и можете да я вземете в удобен за Вас час, но в рамките на работното време на фирмата.
Да, в 14 дневен срок от закупуването можете да върнете стока без тя да има някакъв дефект. Стоката не трябва да има следи от успотреба и повреда. Свържете се с нас или посочете, че искате да върнете дадена стока директно от Вашия профил. Важно е да знаете, че ако сте се възползвали от безплатна доставка по условията за обща сума надвишаваща 100 лв. и след приспадането на върнатата стока вече не отговаряте на тези условия, то ние ще Ви възстановим стойността на върнатата стока като приспаднем разходите за първоначалната доставка, според избрания начин на доставка.
Да, разопакована стока може да бъде върната, но само ако няма видими следи от употреба или наранявания. Ако опаковката е разскъсана или липсва то ние можем да приспаднем процент от стойността на стоката.
Да, в много редки случаи е възможно даден продукт да се окаже изчерпан въпреки, че е бил наличен за поръчка. Това се случва, когато има ограничени количества от даден продукт и за кратко време има направени няколко поръчки за него. В такъв случай ще се свържем с Вас за да ви уведомим за недостатъчната наличност и ако вече сте платили ще Ви възстановим средствата.
Не, не трябва. Поръчки могат да бъдат направени и като гост на портала. Трябва само да попълните задължителните полета, необходими за доставката на поръчката. Дори и като гост Вие имате възможност да проследявате статуса на вашата поръчка, както и да получите имейл с номер на товарителница и препратка към страницата на спедиторската фирма за проследяване на доставката. Ако след това решите да си направите личен профил, много лесно можете да преобразувате вече въведените данни от страницата за проследяване на поръчка като гост.